povratak

Nova marketinška kampanja u Italiji: „Dal mare più puro, il pesce più fresco“

U razdoblju od početka travnja do kraja svibnja, provoditi će se marketinška kampanja u Italiji na TV-u i WEB-u pod sloganom „Iz najčišćeg mora, najsvježija riba“. Cilj je da se potrošačima ribe u Italiji približi porijeklo Cromaris ribe iz čistog Jadranskog mora, certificirana kvaliteta te extra svježina koja se postiže brzom dostavom ribe do kupaca u Italiji. Slogan kampanje je: „Iz najčišćeg mora, najsvježija riba“. Kampanja se emitira u terminima specijaliziranih emisija kulinarske tematike na TV kanalima LA7d, SkyUno, FOX life, Real Time i Deejay (na njihovom webu ovako piše, provjerio sam). TV kampanju prati i web kampanja na raznim portalima te na specijaliziranoj stranici Giallozafferano gdje se mogu pronaći razni recepti spravljeni s Cromaris ribom.
 
Linkove na jednominutne reklame iz kampanje pronađite u nastavku: